Reklamačný poriadok

skipmenu
Nachádzate sa :
Top obrazok2a
Top obrazok a
Top obrazok1a
Košík
Počet Položiek (0)
Pozrieť košík
Novinky
Novinka

 

Milí zákazníci snažíme sa skvalitniť prácu s našimi webovými stránkami a preto sme vytvorili nový prehľadnejší dizajn.
Pre nadšencov manipulačnej techniky sme pripravili ANKETU na rôzne témy
Časom spojazdníme aj internetový obchod na manipulačnú techniku.


googlePR.sk - PageRank zadarmo
Anketa
Plánujete nákup novej manipulačnej techniky ?
áno tento rok Hlasov : 18467
áno v buducom roku Hlasov : 22668
možmo - neviem Hlasov : 19008
nie Hlasov : 19010
Celkovo hlasovalo : 79153

tomenu

Kupujúci je povinný pred prevzatím zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti, skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade, že obal je poškodený tovar nepreberajte.

  • V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky nepreberáme). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, záručný list, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. V prípade uznania reklamácie tieto vynaložené prostriedky predávajúci uhradí kupujúcemu.

Ak je reklamácia opodstatnená, riešenia reklamácie si predávajúci a kupujúci dohodnú, pričom kupujúci akceptuje postupnosť:

1. Odstránenie závady
2. Ak sa preukáže výrobná vada, tovar bude vymenený za nový alebo dohodou za tovar podobný
3. Ak nie je možné realizovať postupnosť podľa 1 a 2, potom predávajúci vráti peniaze kupujúcemu.


Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí maximálne do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

tomenu